W celu upowszechniania wiedzy dot. działania systemu obsługującego Centralną Ewidencję Emisyjności Budynków (dalej: CEEB), wdrożonego produkcyjnie w dniu 18.09.2023 r. na podstawie przepisów ustawy o wspieraniu termomodernizacji i remontów oraz o centralnej ewidencji emisyjności budynków (rozdział 5a ustawy), GŁÓWNY INSPEKTOR NADZORU BUDOWLANEGO przekazuje do wiadomości oraz wykorzystania pismo będące odpowiedzią na korespondencję Prezesa PIIB.
GINB podkreśla, że CEEB jest dostosowana do obsługi przez inżynierów budownictwa. System od początku działania zapewnia odpowiednie rozwiązania dla tej ważnej grupy zawodowej. W przypadku potrzeby zgłoszenia lub wyjaśnienia jakichkolwiek kwestii związanych z obsługą i korzystaniem z systemu CEEB zapraszam do bezpośredniego kontaktu z zespołem obsługującym system:
- na adres e-mail - ,
- lub telefonicznie – (22) 346 66 64 od poniedziałku do piątku, w godzinach 9:00-15:00.
Zachęca także to korzystania z udostępnionej na stronie CEEB bazy pytań i odpowiedzi, która jest na bieżąco aktualizowana