Dotychczasowe komunikaty Autodesk zawierają poniższe informacje:
„Z dniem 31 sierpnia 2019 Autodesk zakończył wsparcie techniczne dla wersji 2010i wcześniejszych. Oznacza to, że Autodesk nie oferuje już aktywnej pomocy, a także (od 1 września 2019) skończyła się możliwości aktywacji tych licencji (w praktyce oznacza to brak możliwości reinstalacji oraz dokonywania ich transferu.”
„Natomiast Od 1 lipca 2022 r. Autodesk nie obsługuje aktywacji licencji wersji od 2011 do2014. Nadal można używać zainstalowanego produktu, ale nie będzie już świadczona doniego pomoc techniczna. Ponowna aktywacja niewspieranych wersji także nie będzie możliwa".
Prosimy o zgłaszanie do dnia 8 maja 2023 r. na adres napotkanych przez powyższą sytuację problemów wraz z następującą informacją:
- jakiej wersji oprogramowania Autodesk dotyczy problem;
- czy udało się problem rozwiązać w korespondencji z Autodesk, jeśli nie prosimy o informację z opisem sprawy i prowadzoną korespondencją;
- czy powyższa sytuacja uniemożliwiła korzystanie z programu na dotychczasowej licencji;
- czy powyższa sytuacja uniemożliwia przeniesienie programu/licencji na inne urządzenie;
- czy powyższa sytuacja wpłynęła na zmianę wykorzystywanego oprogramowania w biurze (zmianę oprogramowania na inne).
Po zebraniu powyższych informacji Izba Krajowa pochyli się nad problemem i ewentualnie podejmie dalsze działania lub przedstawi członkom możliwe tryby postępowania.